23 March 2011

Netball Tournament

Lokasi       : UITM, Perlis Indera Kayangan
Tarikh       : 2010 (lupa tarikh)

team netball KPM 
Kejohanan sukan-sukan antara Kementerian Pelajaran Malaysia dan Jabatan Pelajaran Negeri Seluruh Malaysia. Aku pemain bola jaring dari sekolah rendah. Sampai sekarang masih aktif. Mana-mana aku pergi pun, aku tak pernah tak main. Haha. Syarat-syarat pemain kena ada 5 senior 5 veteren. Mestilah aku tergolong dalam senarai senior. Tapi veteren lagi hebat ok. Stamina mengalahkan yang senior. Aku lah paling cepat pancit.

Mengikut keputusan perlawanan. Hehe. Kami kalah semuanya. Ingat kami ni da cukup hebat. Pagi petang training kat ofis. Tapi adat la. Menang kalahkan. Kalau semuanya nak menang, kami memang main untuk Negara dah. Haha. Gambar-gambar masa game mereka tak ambil sebab excited nak jadi pompom girl. Gambar lepas game je banyak. He.

Snap 1 - kalah game 1
Snap 2 - Kalah lagi
Day last - Paham-paham sudah
Dengan kekalahan kami, kami tak lah berduka. Takde emo-emo ok. Tuh zaman-zaman sekolah. Haha. Tengok ketiga-tiga gambar diatas. Tetap senyum. So, dah kalah kami mengshoppingkan diri ke padang besar. 2x ok. Aku beli baju kaler biru, kerongsang dan pulut itam. Mereka-mereka yang shopping sakan. 
Penutupan Kejohanan
Akhir kata, majulah sukan untuk Negara. Tahun 2011 ini perlawanan di Singapore. Harap-haraplah aku terpilih lagi. Yeah!


4 comments:

  1. chayok2 kak caah...hak3...reha pown da lm da x maen bola jaring...

    ReplyDelete
  2. abg hash : no politic here...hehe

    reha : wahahahah..bile turun kl?

    ReplyDelete
  3. ingt nk turun sne dlm akhir bln 4 nie...nnt reha roger yerk...

    ReplyDelete